Followers

Sunday, May 29, 2011

LayaN KoreA LaH PlaK!

Seperti biasa.. Hari minggu datang lagi.. dan seperti biasa..aku kan pura2 pengsankan diri ku...
Arggghh..bosannye.. kawan2 smua kuar berdating.. tpi aku.. Pakwe pun takde.. kawan2 pun tak ramai..

Cume ader pc ni dan tv je kat rumah..okey lah kan. dari takde langsung..nanti jadi jakun pulak .. 
kalu asyik kuar je.. duit abis..leh pokai..tak kuar pun abis.. biasalah orang perempuan.. alat solek.. baju ,, lens lah..entah aper2 je beli..bila dah kering baru teringat nak berjimat.. tpi semua tu dah terlambat..


Baru2 ni ..aku ader beli stu cd korea..Tajuk dia "coffe house" ... 
Layan juga kepala aku tengok cite ni.. Mcm syok laa.. smpai 2 3 pagi aku tengok.. Kenapa org korea ni cute2 je. AHHH..alangkah bestnye kalu aku kiut miut macam diorang ni.. Mesti ramai pakwe2 yang terpikat..hahahahaa.. lawak je..

Dari 1 cd..smpai lah cd terakhir aku tgk..Macam tak puas je rase tengok cd korea ni... Geram...  
Pas ni.. dah gaji terpaksa lah mencari cd korea lain plak.. tension gak asyik tgk tv je.skali skala layan korea pun okey..kawan2 pun bkn ader masa nak melayan aku ni..masing2 ader bf.. so..ofcoz lah bf setiap masa... 


It's k.. Bagi aku nilai persahabatan ni perlu dipupuk walaupun dah ber'bf'.. bila bf takde. baru nak cari kawan.. ermm jauh nye kawan2 rapat aku.. nak g slalu..baget takde.. Adus ..jauh plak aku terpesong..

apa lagi..Jom layan korea... pastu tidorrrrrr....

No comments:

Post a Comment