Followers

Monday, February 28, 2011

Golongan Wanita Mudah diTipu Ke?? Mungkin.....tapi 'KENAPA'....??

Cinta itu buta....sampai bisa membutakan segala2nya...kalau hati sudah suka..semua indah saje..




Pelik rase..bila dipikirkan kenapa lelaki suke menipu kaum hawa@wanita@ perempuan... diaorang tak leh pkir ke bertapa sakit nye hati bila dikhianati..bila dipermainkan.... dan kaum wanita pula kenapa senang menerima lelaki ...tpi orang kate..bila sudah suke..semua yang buruk nmpak cantik..semua yang cacat nmpak sempurna.tpi bila semua think positif...x disangka2 negatif tu jgk bertukar pada kaum lelaki...ahhhh..Jahatnya kamu.!(lagu stacy)...wahai kaum wanita...mesti ader sebab kenapa kamu cenderung ..mudah terima lelaki kan?? kan?kan?
jom kite kenali ...dan pas ni berhati2 lah dengan segalanya tentang 'CINTA'...

1. Golongan yang terdesak tuk berkahwin~ mungkin takut digelar 'Andartu' ..@ anak dara tua..ada dikalangan mereka2 yang mencari dengan tergesa2..yelah..kawan2 semua dah naik pelamin..mana tak jelous mbuak2 kan..lgpun sekarang ni.berkawin awal seakan2 menjadi tren plak...tak salah..asalkan kena pada caranya.

2.Golongan yang mudah percaya pada lelaki~ opss! jangan meletakkan kepercayaan 100% kepada lelaki yang baru kenal.Siapa tau..isi hati dia tu...kotor!!! harap2 dijauhkan lah lelaki mcm ni..teramat berbahaya..

3.Golongan yang memandang paras rupa dan harta~ HAAA!! ini mungkin ramai yang setuju..ramai yang suke lelaki yang encem..bergaya dan kaya... tpi awass!! lelaki mcm ni selalunya playboy.. bagi mereka cinta itu leh bertukar2 ganti..leh dijual beli..buat apa..kalu kesudahannye berakhir dengan perpisahan.

4.Golongan yang tidak mementingkan ilmu~timang tinggi2 sampai pokok berangan,belum abis study dah pandai berpasangan.!! heheheh... ilmu yang dimaksudkan adalah ilmu @ pengetahuan dalam konteks percintaan,perkahwinan dan juga mase depan bersama orang tersayang. Jadi sebelum segalanya terjadi..cube nilai dan kaji bakal pasangan kita...mungkin dia seorang suami orangg.....

5.Golongan yang 'redha'~ dah terlalu sangat putus cinta.makan hati..lame2 dah malas nk pkir lagi..mengharap pasangan tu akan berubah..tpi mungkin kah berubah@ menjadi lebih teruk dari sgalanya...

No comments:

Post a Comment