Followers

Saturday, February 12, 2011

Aku Kena KuAt......

Makan sorang...tdor sorang...cakap sorang...

kAdang2 teman aku hanya lah tv, laptop, nset.namun syukurlah masih ader semua tu..

TAPI....aku perlukan teman... Rakan? kawan? ahhh..mane mereka... mungkin tiba saat untuk aku berseorangan... tiba saat aku melalui hari2 ini...dan mungkin jua ini dugaan hidupku....

Dulu...aku boleh ketawa kuat2..aku akan berborak sampai 2 3 pagi... sebab ader teman yang sudi bersamaku... hari berlalu pergi..masa berubah lagi..dan waktu berjalan pantas...Kini tawaku..senyumku.. hanya kadang2 je terukir..hanya kadang2 je berlaku...kenapa erk??kenapa... susah nak mencari teman...atau mungkin aku ni tak mesra..tak pandai memulakan sesuatu..entah la... ?? (keliru)

Bila usia meningkat dewasa...teman2 sudah pun berdua..maksud aku..memiliki pasangan masing2... jadi.. mase mereka tidak sama seperti dlu....

Dan aku pula...ermmm.." 'DON'T BE SAD'..... kamu kena kuat...Azamku pada diriku..!! " yup aku kena kuat..!! aku kena yakin... dia bukan untuk kte selamanya..dan kesepian ini hanya sementara..ia akan berakhir jua satu hari nanti...  aku ingin bahagia....


kini aku sndiri...harungi hidup ini... suka duka berganti..tiada tempat mengadu...

5 comments:

  1. aku yakin ko kuat...you can do it id..
    sinar akan menjelma jugak id...

    ReplyDelete
  2. teman2.. thank q so much ur advise...i can try the best for my life..

    ReplyDelete
  3. masenye akan tibe... hanye tuhan yg lebih mengetahui dan menetapkan masenye...

    dun worry, b hepi...

    ReplyDelete
  4. thank zaidi atas nasihat awk..dan sye percaya..insyallah sinar itu akan datang..mungkin lambat... smile....^____^

    ReplyDelete