Followers

Friday, February 11, 2011

Chak!!... aDus MaTa Ni....

tAnYA SamA pOkok...aPa SebAb gOyAng?

NaNtI pOkOk JaWaB MoNyET sEdAnG MeNuMpAng.

Malam semakin larut..(dah nak siang pun)... tapi mata ni masih bulat mgadap laptop antik ni.. Entah kenapa rasa sunyi sangat.. Nak berborak2...takde sape kat umah...nasib ada cute aku ni... Tq 4 everthing...



Sambil Duk TerMenung2 Teringat Plak Kisah Dalam Tren Pagi Semalam(jumaat) :

  1. Pagi2 lagi..ada 2 3 orang mamat indon sibuk nak masok tempat perempuan.dia tak paham agaknye... "wanita sepanjang masa"  nak jugak berkepit same..dah lah kaki aku hampir tersepit kat pintu tadi...
  2. Ada sorang makcik ni... nset dia berbunyi...tut..tut..tut..." aloooo!! ye ye.saye dalam keta api ni.."(punyer lah kuat suara dia) terperanjat aku..semua orang pandang dia..aduyai makcik... ckp slow2 skit ye lain kali...
  3. Sampai2 kat hentian..adusyai.."alamak..mane tiket aku ni..cari2 dlm beg..berpuluh2 keping tiket yang lepas aku tak buang..dah lah terlewat. adus...!! sabar jew lah.  tapi rase tension jgk..nak buat mcm mane..salah sendiri..!! sape suruh bangun lewatt..
  4. Padam muka!!

No comments:

Post a Comment